מפגש 02: בחירת נושא לפרויקט - אתגר והקשר, 2/3/2011

פעילויות

נתחיל ב"בורסת רעיונות" - כל אחד יציג את הרעיון שלו לפרויקט, ותתחלקו לקבוצות ע"פ תחומי עניין משותפים. 

כל קבוצה תשתמש בתבנית מיני-סטודיו לעיצוב כדי ליצור אתר לפרויקט שלה.
תנו שם לפרויקט שלכם, רשמו אותו בדף הפרויקטים, והתחילו למלא את דפי האתגר וההקשר:

תארו בפירוט את האתגר איתו אתם רוצים להתמודד
  • יעדים לימודיים \ חינוכיים
  • פערים במערכת הקיימת
  • מדדים להצלחה
תארו את ההקשר בו אתם פועלים:
  • סביבה חינוכית
  • סביבה טכנולוגית
  • סביבה ממסדית
  • קהל יעד

קריאה

Traxler, J. (2009), 'Learning in a mobile age', International Journal of Mobile and Blended Learning 1 (1) , 1-12. http://www.learninglab.org.uk/documents/resources/Learning%20in%20a%20Mobile%20age.pdf

דיון

מבין ההגדרות והקטגוריות של למידה ניידת שמציע טרקסלר, איזה מדברות אליכם? 
מה מהמאפיינים של טכנולוגיה ניידת אשר מונה טרקסלר נראה לכם משמעותי ביותר לעיצוב למידה? 
האם אתם מסכימים עם הטענה ש"מהות הידע בעידן הנייד משתנה"? 

המחברים מזהים חמישה ממדים של ניידות, והגדרה של למידה ניידת כ: 
"the private and public processes of coming to know through exploration and conversation across multiple contexts, amongst people and interactive technologies" 
כיצד אלה מתבטאים בפרויקטים השונים שהם מציגים? 

מהן ההבטחות, אפשרויות ומאידך - מכשולים וסכנות, אשר מודגמות על-ידי הפרויקטים המוצגים במאמר? 

מטלות

  • הירשמו לקבוצת הדיון
  • צרו דף חבר קהילה ופרסמו רשומה ביומן הלמידה שלכם
  • השתתפו בדיונים (למעלה)
  • הוסיפו 1-3 שקפים למצגת למטה, בהם אתם מציגים את הרעיון שלכם לפרויקט:

למידה ניידת - מפגש 2