קהילה‏ > ‏

פרח דימרמן

רק על עצמי לספר ידעתי...

סטודנטית שנה ב' לתואר שני במגמת טכנולוגיות בחינוך.

מורה בבית ספר יסודי, מדריכת מורים בשילוב תקשוב בהוראה/למידה.

גרה בגילון, נשואה ואם ל4 ילדים.

דף הפייסבוק שלי: http://www.facebook.com/perah202


אתר למידה אישי: כמובן שהכנסתי את דף היומן שלי תחת תכנית שיעורים בטעות, אני מקווה שישי יעזור לי להעביר את הדף למקומו הנכון.


אתר פרויקט...בקרוב.



מטלות



תמונה

שיעור 6

נשלח 2 באפר׳ 2011, 2:43 על ידי פרח דימרמן   [ עודכן 2 באפר׳ 2011, 3:48 ]

עיקר השיעור היום נסוב אודות הרצאתו של יקי דיין על יתרונות ה Apple iPad 2 על פני מכשורים ניידים של חברות מתחרות.
התעורר דיון כלשהו אודות אפליקציות ייחודיות ל iPAD ואפשרויות שונות הגלומות בו.
לדעתי היתה פה מידה מסוימת של החמצה מאחר והדיון התמקד בטכנולוגיה, בתחרות בין החברות השונות והנסיונות הלא מוצלחים לחקות את APPLE.
היתה מעט מאד התייחסות ונגיעה בפדגוגיה ובאפליקציות שיכולות לתמוך בתהליכי למידה וסביבות למידה בבתי ספר.
לא נותר זמן גם לעבוד על תרחישי העיצוב שלנו. אני מקווה שבשיעורים הבאים יתאפשר לנו לעבוד.
במהלך השבוע שעבר עבדנו על תרחיש העיצוב. התקשורת היא בעיקרה במייל או בטלפון, או במסמכי גוגל.
צריך להתרגל לצורת עבודה כזאת.
בכל אופן אני מקווה שבהמשך יהיה זמן גם בשיעורים.

שיעור 5

נשלח 2 באפר׳ 2011, 2:38 על ידי פרח דימרמן   [ עודכן 2 באפר׳ 2011, 3:50 ]

הדיון אודות תרחיש עיצוב מותיר אותי קצת מבולבלת, יש לי קושי לפרק את כל התמונה למרכיבים הקטנים הנדרשים בתרחיש עיצוב.
אני רואה תמונה רחבה, אני יודעת בדיוק מה אני רוצה וצריכה לעשות בתהליך הלמידה, אבל כאשר אני נדרשת לפרק את כל התהליך לתרחישי הלמידה זה קשה.
קשה לי לפרק את התמונה ליחידות קטנות ולנתח כל יחידה על כל מרכיביה. 
יחד עם זאת זה גורם לי לחדד את החשיבה על כל מרכיב, לזהות קשיים אפשריים ולחשוב מראש על פתרונות אפשריים.
אני מקווה שבשיעורים הבאים יתאפשר לנו להמשיך לעבוד על הפרוייקט.

שיעור 2 2.3.11

נשלח 8 במרץ 2011, 8:31 על ידי פרח דימרמן   [ עודכן 2 באפר׳ 2011, 3:51 ]

במהלך השבוע העסיקו אותי מחשבות רבות על השיעור . השיעור היה מרתק מכמה סיבות. הדיון שהתפתח סביב מקומו ומעמדו של המורה בכיתה בעידן הטכנולוגי לקח אותנו לחשיבה על הגבול בין סמכות וגבולות לאנרכיה, מקומה של הטכנולוגיה במהפכות המתרחשות סביבנו בימים אלו ממש והאם כל אלו אמורים להשפיע על יחסנו לטכנולוגיה?
נהניתי מאד מהתחלת העבודה בקבוצות על הפרויקטים, אני לומדת להכיר מושגים ואפליקציות חדשות ומרתקות ואני נרגשת ממש מהפוטנציאל הלימודי העצום של הכלים הללו.
השאלה שמטרידה אותי, אולי לא בדיוק מטרידה היא הרלונטיות לגילאי הלומדים. אני מנסה לדמיין ומתלבטת בנוגע לגיל המתאים לשימוש בטכנולוגיות הניידות אותן אנו מכירים.


יום רביעי, 23/02/11

נשלח 23 בפבר׳ 2011, 14:00 על ידי Yishay Mor

בסיום השיעור הראשון בקורס למידה ניידת יצאתי קצת מבולבלת.

ציפיתי לדבר אחר, התפיסות שלי על למידה ניידת שונות ממה שהתחלנו לדבר עליו היום. אני סקרנית מאד לגבי ההמשך.

אין לי עדיין רעיון לפרוייקט, מעניין אותי תחום הלמידה החברתית הלא פורמלית או הבלתי פורמלית איך אפשר לתרגם את זה ליישום או פרוייקט אין לי עדיין תשובות.

1-4 of 4

Comments