קהילה‏ > ‏

אשר מוצני

שם : אשר מוצני

מעט פרטים עלי...

אני גר בבנימינה. אבא לאלעד בן 19, שי בן 14 ואביב בן 10.5 .
ב-20 שנה האחרונות אני עובד כמורה למקצועות החשמל, אלקטרוניקה ותכנות בבית ספר הולץ חיל האוויר בתל -אביב . לאחרונה קיבלתי את הניהול על המכללה.
 


 


 


שיעור 13

נשלח 20 ביולי 2011, 10:13 על ידי אשר מוצני

חשיפת הפרוייקטים והצגתם בפני האחרים היה מרגש ומהנה. קיבלתי משובים מצויינים וגם כמה רעיונות ליישום.
מצד אחד היה שמח להציג את הפרוייקט עליו עבדתי זמן כה רב ומצד שני היתה תחושת עצבות שזה נגמר.
 
לשמחתי הצלחתי להכניס את הפרוייקט גם לרשת עמל בה אני מלמד. בשנת הלימודים הקרובה במסגרת משחק הנקרא "שביל ישראל" נשתמש במציאות הרבודה.
 
בהצלחה לכולם

שיעור 12

נשלח 20 ביולי 2011, 10:11 על ידי אשר מוצני

במפגש זה התכוננו למפגש הסיכום. גיבשנו את הנקודות העיקריות אותם נציג.
ערכתי את האתר והוספתי צילומים חדשים של ההפעלה וצילומי מסך המציאות הרבודה. כמו כן ערכתי סרטון של הסיור שהקבוצה בצעה באתרים השונים.

שיעור 11

נשלח 20 ביולי 2011, 10:09 על ידי אשר מוצני

בשיעור זה הציגו מספר קבוצות את העבודה שלהם ואת ההתקדמות שלהם. היה מעניין מאוד לראות את התפתחות הפרוייקטים.
לצערי לא הספקנו להציג את הפרוייקט שלנו.

שיעור 10

נשלח 20 ביולי 2011, 10:02 על ידי אשר מוצני

לצערי הגעתי באיחור למפגש. היה זה מרענן ללמוד בנוף המדהים על הכרמל.
לאחר שפיתחתי את 3 האתרים של המציאות הרבודה הגיעה זמן ההפעלה.
לפני ההפעלה יהיה צורך לבדוק את האתרים ואת הטכנולוגיה על עצמנו. קבענו תאריך לביצוע הפיילוט וגיבשנו אסטרטגיה לביצועו.
 

שיעור 9

נשלח 20 ביולי 2011, 9:59 על ידי אשר מוצני

חשוב היה לראות ולשמוע את הסדנא של דניאל.
נקודת המבט החדשה גרמה לחזור ולחשוב על האסטרטגיה בא עבדתי בפיתוח המשחק.
מילוי הטפסים דירבנה את הקבוצה למחשבה מחודשת ושונה על הנעשה עד כה.
 

שיעור 8

נשלח 20 ביולי 2011, 9:49 על ידי אשר מוצני   [ עודכן 20 ביולי 2011, 9:51 ]

מפגש זה היה וירטואלי. הממשק בו השתמשנו לצורך השיחה היה יעיל ומהיר. יחסית לכלים אחרין אותם אני מכיר של מפגשים וירטואליים בהם קיים היה delay רב , בפלטפורמה הזו הכל זרם בצורה מעולה.
בשיחה שלי עם ישי פרסתי בפניו את ההתקדמות בפרוייקט. ישי הבהיר כי עלינו להמשיל ולפתח ולהתחיל לגבש את ההערכה.
 

שיעור 7

נשלח 11 באפר׳ 2011, 12:24 על ידי אשר מוצני

לאחר הפוגה של שיעור בפרויקטים שלנו, המשכנו בגיבוש הפרויקט. לשמחתי הרבה הצטרפה אלינו היבה שהיא "שחקנית רכש" חשובה לקבוצה.
ולא אשכח להחל לה ולמשפחתה מזל טוב להולדת הבת.
במפגש זה יצרנו טבלה שמפרטת את התכונות על התמונות השונות בסביבה. לאחר גיבוש הטבלה התחזקה אצלנו הדך בא עלינו ללכת בפיתוח המשחק.
למפגש הגעתי לאחר שהתנסתי בכלים שונים ליצירת מציאות רבודה. הפיתוח אינו טרוויאלי אך התוצאה שווה את המאמץ. 
לאחר בדיקת מספר פלטפורמות  בחרתי לשים להשתמש עם אפליקצית LAYAR. את הפיתוח ביצעתי עם hopala. 
התוצאה עדין עוברת שיפורים אבל בהתאם למיקום המזוהה ע"י GPS ומצפן עולים פרטים ותמונות בטלפון הנייד. אפשר לקבוע קישור לאתר, הצגת סרטון, טקסט או מוזיקה.
החוויה לראות בפעם הראשונה את האפליקציה עובדת  בשכונה שלי, בבית הספר שלי ובאוניברסיטה היא מדהימה. 
התלמידים שלי התלהבו ונהנו להסתובב עם הטלפונים ולקבל מידע על כלי הטייס השונים שבבית הספר.

שיעור 6

נשלח 4 באפר׳ 2011, 11:36 על ידי אשר מוצני   [ עודכן 4 באפר׳ 2011, 11:43 ]

עברנו שיעור מרתק על ה- IPAD. הבנו את ההיסטוריה הקצרה- ארוכה של APPLE והמוצרים של החברה.
 הרבה דברים חדשים גיליתי במהלך המפגש.
המפגש השאיר לי רצון להבין כיצד ליישם את העבודה עם ה- IPAD בחינוך.
מכיוון לא הספקנו להתקדם בפרוייקט המשותף אני קצר רוח להמשיך את הפרוייקט במפגש הקרוב.
 

שיעור 5

נשלח 29 במרץ 2011, 12:30 על ידי אשר מוצני

עד השיעור הזה חשבתי שאני יודע בפרוט איך אני רוצה שתראה הפעילות שלנו.
ברגע שהתחלנו כקבוצה לדון בתרחיש העיצוב הבנתי עד כמה הקצוות לא סגורים.
פתאום עלו נקודות חשובות מעוד לדיון ודברים רבים שהיינו צריכים לקבל החלטות לגביהם.
השיחה הקבוצתית והשרטוט עזרו לי לגבש הבנה טובה יותר של המשחק ובנוסף להבין את הקשיים איתם נצטרך להתמודד.
 
וכמובן, אסיים בברכה לישי על קבלת הפרס.
אנחנו גאים להיות סטודנטים שלך.

שיעור 4

נשלח 19 במרץ 2011, 2:24 על ידי אשר מוצני

הרעיונות שעלו בחלקו הראשון של המפגש היו מרתקים . מעבר ללמידה של של ניסוח ההקשר ולמידה מטעויות, שמחתי לראות רעיונות מדהימים
שפותחים חלונות נוספים לרעיונות חדשניים.
ההתקדמות המשותפת והמובנית של הקבוצה במהלך עיצוב הסביבה מרתק בעיני. התרומה של כל אחד מחברי הצוות והאינטראקציה ההדדית מאפשרים להגיע להבנות
שקשה היה להגיע אליהן לבד.
אני עדיין מנסה להבין את הדרישות בכל שיעור. האם המאמרים אנו אמורים לדון בקבוצות דיון כלליות או פשוט לקרוא אותם לצורך פיתוח הסביבה האישית של כל קבוצה.
אם הדיון הוא של כל הקבוצה, האם יש שאלת הנחייה מובילה או הדיון הוא כללי .
 

1-10 of 13